יום ראשון, 28 בינואר 2018

יוצאים לדרך

אז מה? הטיול של אחרי אחרי הצבא?
היעד דרום אמריקה.
כמו תמיד, זה מתחיל בקריאה על... ואז שומעים מחברים (בעיקר צעירים של אחרי הצבא) והשלב הבא להקשיב למומחה בתחום.
הכנו מסלול מפורט ויצאנו לדרך.
זה הפך לריטואל קבוע של שאלות כמו מה יותר טוב מזוודה או תרמיל? כן חיסונים לא חיסונים? אז מה צריך לארוז – נוסעים לחורף וקיץ ביחד...
ככל שהימים קרבים למועד הטיסה הפרפרים בבטן מרפרפים ומביאים איתם התרגשות גדולה.

תחנה ראשונה - נתב"ג
כמו שאמר מאיר אריאל - "טרמינל ז'ה טם איי לאב יו. טרמינל בלה מיה
הדלתות מנחשות אותי ונפתחות לי מעצמן
אני נכנס לאט עם הרבה טקס בישבן
וכל האינטרקונטיננטליה מדגדגת לי כאן וכאן וכאן"

איך שמגיעים לנתב"ג רואים את שלטי ההכוונה אל "הכרם" ו"הפרדס" - חניון מפלצת הבטון הגדולה. (מצחיק שקראו לחניונים כך). ולאחר מכן הכניסה אל הטרמינל. ואכן הדלת מנחשת אותנו. ריח של חו"ל באוויר.
עוברים ביקורת ועוד ביקורת ואני אף פעם לא זוכרת מה בא לפני מה...אבל בסופו של דבר אני מוצאת את עצמי בכיכר הדיוטיפרי. ובכל פעם בעודי יושבת פה עם קפה יקר במיוחד, אני שומעת את זרם המים המפכפך של המזרקה ואני חושבת על כך שבטח אלו שמגיעים וחולפים במבואת הכניסה בקומה השנייה ובזווית העין רואים את מפלי המים במרכז, חושבים שהגיעו לארץ עתירת מים שזהו אחד מסמליה המרשימים.
טיסה ארוכה במיוחד ליעד, מנתב"ג אל לונדון מלונדון לניו יורק ומניו יורק לבואנוס איירס.
מאחר שמעטים הם הנוסעים אל ארצות הקור בחודש ינואר, כל אחד מאיתנו קיבל 3 מקומות מה שאיפשר תנומה נוחה יותר מהפוזה של "הראש השמוט והמתנדנד מצד לצד.

היעדים שלנו::
בואנוס איירס
פוארטו מדרין - פנינסולה ואלדז - פונטו טומבו - פינגווינים וחיות ים אחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה